Hugo Compugame - Hvorfor udgik den?

Hej alle på Spillehajen,

Jeg søger lidt information omkring Hugo fra Compugame.

Jeg kan huske maskinen fra midt-slut 90’erne både fra Tivoli og Bakken men den blev taget ud af hallerne i ca år 1999-2000 men hvad lagde den egenlig grund til det ? Så vidt jeg husker så var udmeldingen, at maskinen ikke kunne omstilles til, at udbetale i 20’ere og derfor måtte tages ud af spillehallerne men er der nogle som har andet information end dette ?

BH
BlackKnight

1 Synes om

Hej BlackKnigth Hugo kan godt køre med 20 kr så det var ikke grunden men nok mere at man skulle lave nye programmer for at få dem til at køre på dat-boks som blev indført i 1999 og med udviklingen af futec 98 hvor mange af spillene bliver lavet med liniespil når man har spil gør at de var mere attraktiv i forhold til de gamle man ville nok også gerne udfase de gamle print som smc og emc print spil mvh spilhajen

1 Synes om

Hej Spillehajen

Tak for din information omkring Hugo. Som jeg husker det var maskinen populær og lidt synd den ikke levede længere ude i hallerne.

BH
BlackKnight

1 Synes om

Tror nu gerne Compu Game ville lave en efterfølger til Hugo i futec format men tror også det kunne tænkes at det kunne have noget med rettighedder at gøre

1 Synes om