jeg har lige købt en celebration 2000 maskine, og jeg vil meget gerne have den til at stoppe når der kommer et spil. så man ikke går glip af det, på min andre maskiner hedder det Autoplay opsætning vent/forsæt ved feature . men den funsion kan jeg ikke finde på denne her maskine, det tætteste på jeg har kunne finde er, automatisk hold og kun automatisk hold i spil. men jeg har ikke kunne finde en forskel på de 2 instilinger. er der nogle der ved om det er muligt, at ændre på denne maskine og om jeg er på rette spor.
hej xboxman222 tror at det der skal til er at du skal se om der findes en prom vision som venter når der er spil
okay det ville fedt hvis jeg kunne få det til at virke hvor for man en prom vision fra
der er lavet flere udgaver til celebration 2000 men kan ikke sige med sikkerhed at der skulle være visioner som kan det du ønsker men det er da være at undersøge jeg snakker nogle gange med folk som har arbejdet længe inde for branchen måske de har hørt om det
Kan du måske uploade et billeder af maskinen?
Fik du løst problemet - jeg har en defekt celebration 2000 til salg. Du er velkommen til at låne PROM og se om det giver dig den ønskede funktionalitet