Hejsa
Jeg har fået en Bakken 90 spillemaskine. Det ser ud til at det meste virker. Dog er der et lille problem. Problemet er, at det ikke er de rigtige elementer der kommer frem på gevinslinien. Når maskinen tror, at det feks. Er 3 balloner der er på linien, og giver gevinst for det, så er det 3 andre der bliver vist på linien. Er der en måde at nulstille det på? Det er et DAE 855-55 kort der sidder i maskinen. Så en video, om hvordan man laver initial opstart, under videoer i dette forum. Desværre er det en video med et andet kort. Jeg kan ikke finde nogen reset kontakt på det kort der er i maskinen.
Er der mon nogen der har en ide om, hvordan man kan udbedre den fejl?
Du kan gå ind i test menuen og lave en Valse test hvor den viser vilke symboler automaten tror der er ved hjul spin tror måske dine valsebånd haar rykket sig mvh spilhajen
Tak for svaret.
Når jeg laver valsetest, er den første “Las Vegas” der skal komme frem på linien. Der kommer de alle 3 frem på række, men ikke på gevinstlinien. Der er alle, 2 liner derfra. I op opadgående retning.
Når jeg køre valsetest 2. Er de 1 liner derfra. Også i opadgående retning. Valsetest 3. Der kommer de korrekt frem på linien.
Det virker for mig meget mystisk.
Har prøvet at lave en nulstilling i menuen. Det hjælper ikke noget.
Kan høre at dit backup batteri er der ikke nok strøm på så det skal skiftes. og for at få den til at køre ned af skal du ind i valse opsætning og stille den til venstre mener jeg så vil den køre ned af i stedet for op mvh spilhajen
Tak for svaret. Det giver jo meget god mening, da den sikkert har stået stille længde. Jeg prøver det, i den nærmeste fremtid, og vender tilbage om det har løst problemet.