Sælges: Compu-Game celebration 2000

Jeg vil gerne skille mig af med en Compu-Game celebration 2000.
Den er defekt - har simpelhen fået nogle tæsk (Knytnæve midt i glasruden - og på knapperne)
Såvidt jeg kan se har intet elektronik taget skade, og jeg tror ikke at der mangler noget udover det man kan se på billedet. Værste skader er:

1. Glasruden
  2. Et valsebånd (og en knækket pind på valsen, men jeg tror ikke den knækkede pind har betydning for funktionen, den kan bøjes på plads og limes.
  3. Træpladen til understellet.

Jeg har ikke selv tid og mulighed for at få den i gang, og tænker også at den nok er bedst som reservedele.

Helst vil jeg sælge den som den er, men, hvis nogen kun mangler et print eller en hopper, eller noget andet jeg nok lokkes til at demontere det.
Kan besigtiges i Nykøbing Sjælland efter aftale.

Billeder kan ses på Human Verification

Råd til mig om pris er også velkomne - jeg kender ikke værdien, og det skal være rimeligt både for mig og køber.

“Human verification” er et link til den blå avis

Update: Den er nu skilt ad, der var 2 der gav et bud på maskinen, men disse bud var lavere end nogle dele jeg så solgte i stedet.
Så situationen er nu den at jeg sælger delene enkeltvis, så hvis du står og mangler dele til hjulsektion, print, møntindkast, display, hopper eller andet fra en Celebration 2000. Så kan du i første omgang se mine kontakt info på DELE FRA celebration 2000 - dba.dk - Køb og Salg af Nyt og Brugt

Senere skriver jeg kontaktinfo her.